Onsdag.

 
Nu börjar det närma sig slutet, på riktigt! EN vecka kvar till examen och en vecka och två dagar tills jag blir sambo med världens bästa Emil.
 
På fredag börjar redovisningarna. En härlig dag mellan 8-18 ska jag sitta och lyssna på mina trevliga klasskamrater, för jag fick äran att ha både redovisning och opponering på måndag nästa vecka. Man kan inte få allt här i livet..
 
Imorgon ska min grupp ha redovisning-light. Det vill säga att vi ska provedovisa för handledaren + de som har samma handledare. Med andra ord: Jag, Patrik och Karthik (min handledare). Vilket svänggäng! Det bästa med det hela var väl ändå att Karthik bokade aulan (där vi ska ha de riktiga redovisningarna) för att vi ska få in rätt känsla och få känna på atmosfären. Så, imorgon är det vi tre som hänger i aulan.
 
Ikväll var jag och Hanna ute på en prommis runt Svinö. Vår traditionsrunda. Skönt att komma ut och röra på sig, så man inte stressar ihjäl sig hemma själv inför redovisningen. Det har varit strålande väder i Kalmar idag.
 
Nu ska jag fortsätta fixa inför redovisningen. Jag försöker få Agatha att agera publik, går sådär.
 
PUSS.

Från dig till mig
Postat av: Emil

Jag längtar!!!

2013-05-30 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback