Hjälp...

 
Såg på telefonen att min syster ringde. Det kom dock ingen signal. Tryckte på luren och svarade halå, fick inget svar, sa halå igen, då kommer det ett halå tillbaka. Jag skrattar till lite, och då skrattar hon också. Något blev liksom knasigt. Skulle fråga vad hon gör, och precis när jag säger "Vad gör d.." så påbörjar hon samma fråga. Då blir jag tyst för att hon ska få prata färdigt och så fnissar jag till lite för att vi pratat i mun på varandra. Inser dock att hon blir tyst samtidigt, och att hon fnissar till lite med. Sen skrattar jag till ytterligare en gång - och hon skrattar också. Då inser jag att jag pratat med mig själv som ett eko.
 
Herregud.
 
Jag börjar bli schizofren.
 
Ringde upp henne igen och höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle berätta. Hon skrattar också, men inte lika mycket - denna gången pratade jag med henne på riktigt.
 
Puss.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Hahahah!! Härlig du är.

2013-05-27 @ 03:15:18
URL: http://maaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback