Hej och hå.

 
Europa har absolut ingen smak vad det gäller musik över huvudtaget. Jag har precis blivit 50 kronor fattigare på grund av resten av Europas dåliga musiksmak. Tack för det.
 
Tur att jag kan roa mig med min könsoberoende partner examensarbetet istället. Just nu håller jag på att organisera upp min partner. Jag delar in hen i fina stycken och ordnar så att alla bilder centreras fint och sådär.
När jag tar examen kommer jag att lämna min partner examensarbetet i sticket. Jag tänker inte att tacka för tiden tillsammans med hen och jag tänker inte säga hejdå. Det är ett framtvingat förhållande vi har. Det finns inte några som helst känslor inblandade.
 
Det finns mycket att säga om alla veckor med examensarbetet. Jag raderade dock hela novellen som jag hade skrivit om det och sammanfattar istället det hela med att jag tycker att det hade varit både roligare och mer lärorikt att göra synundersökningar i 10 veckor istället. Och så kan jag lägga till att jag har världens bästa storasyster som åtar sig uppdraget att korrekturläsa arbetet när inte lärarna kan göra sitt jobb.
 
17 dagar kvar.
 
PUSSSSSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback