Fredag.

 
Imorgon ska jag springa Studentruset. 5,5 km på Stensö ska jag ta mig runt och min uppladdning för detta härliga lopp har bestått av vila. Tre gånger har jag sprungit detta året. Men med lite vilja ska det nog gå ganska bra.
 
Efter loppet ska jag hem och skriva lite på examensarbetet, för att sedan svira om till kalas. Sofie har fyllt 25 och bjuder in till fest. Med tanke på att jag inte varit ute sedan optikersittningen som var i...November? så känns det som att det är på tiden att jag får svänga på mina lurviga och slå klackarna i taket.
 
Nu är det bara 26 dagar kvar till examen. Så sjukt lite! Jag är lite småstressad. Mycket som ska hinnas innan dess. Men det är värt att stressa på lite extra de här sista 26 dagarna, med tanke på vad som väntas efter! Samboliv och optikerjobb. Ja det är sant! Jag och Emil har under den senaste veckan fått skriva kontrakt på varsitt jobb, och snart är kontraktet för en lägenhet också påskrivet - Ulricehamn nästa! Så det är där ni hittar oss från och med juni, och det är dit ni ska åka om ni behöver få ögonen undersökta! Tjoho!
 
PUSS.

Från dig till mig
Postat av: Kusin m tillbehör

Halloj!

Vad roligt!! Grattis till arbeten mm...!! Vi behövde spana in kartan för att veta exakt var ni kommer befinna er. Nu ska vi leta camping. Blink, blink. Eller, not.

Din eländigaste kusin

2013-05-11 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback