Skruvade drömmar.

 
Plockar fram mannen i mig genom att hämta min rosa verktygslåda. En vacker dag ska jag flytta härifrån. Typ om 140 dagar ish. Då är det bra att börja flytta ut lite redan nu. Tur har jag att Lovisa och Emilia behöver skrivbord, för jag vill bli av med mitt!
Så nu läser jag bruksanvisningen bakifrån och försöker skruva isär åbäket. Har än så länge fått loss hyllorna (de var bara att lyfta rakt upp) och så har jag fått bort lådorna (där fick jag faktiskt använda mejseln). Bara 49 steg kvar. Men jag tror jag lämnar resten till helgen så jag kan få lite hjälp.
 
Igår natt drömde jag att jag var ute och åkte vattenskidor. Med pappa, min morbror, hans kompis och Johan från skyttegym. Vi hade bundit en lina efter båten och alla åkte efter samma lina, tillsammans. Jättekonstigt. Och pappa åkte wakeboard. Hahaha!
 
Inatt drömde jag att jag skulle åka rymdraket till månen. Eller så var det till en annan planet. Sandra i klassen var redan där, så jag ringde till henne (det var jättedyrt att ringa till en annan planet) och så förklarade hon hur jag skulle göra. För jag skulle flyga raketen själv. Och pappa var med och vinkade av. Men jag hann vakna innan jag skulle åka iväg. Synd! Jag som så gärna vill åka raket...
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback