Årsresumé.

 
Bättre sent än aldrig. Här kommer en resumé av 2012. Ett väldigt bra år på många sätt och vis.
 
Januari:
Jag inledde året med raketer och fisk i Hånger. Innan jag åkte tillbaka till Kalmar för att skriva tenta i Ögats sjukdomar så praktiserade jag på ögonmottagningen på Värnamo sjukhus. En väldigt rolig praktik! Jag köpte också en crosstrainer på blocket, som jag efter några månader sålde vidare på blocket, 100 kr dyrare.
 
 
 
Februari:
Jag, Maja, Martin och Ellinor gjorde årets kallaste picknick på årets kallaste dag tror jag. Jag höll på att frysa rumpan av mig, men mysigt vart det! Agatha kräktes sin första hårboll. Jag var på årsmötessittning och åkte min mest onödiga taxiresa någonsin. Agatha besöker hyllorna över TV'n för första gången och jag gissar att Vickan och Daniels prinsessdotter ska födas på min födelsedag nästkommande månad.
 
 
 
 
 
Mars:
Börjar månaden med en bakfylla efter en rolig fest! Fortsätter med att fylla år en vecka senare. Ytterligare 2 dygn senare tog jag flyget upp till Östersund för att fira storasysters 25-årsdag med dunder och brak. Jag spelade väldigt mycket draw something och hittade tre par strumpor när jag dammsög. Agatha gjorde sin första tur i koppel. Ännu mera fest.
 
 
 
 
 
 
April:
Börjar även denna månaden med bakfylla efter en spontanutgång by me and Maja. Och fortsätter samma dag med att få det värsta samtalet jag någonsin fått. En väldigt fin person hade tidigt på morgonen lämnat oss och resten av månaden blev sjukt konstig. Firade påsk i Värnamo med familjen. Blev bjuden på cupcakes hos Maja och duschade Agatha.
 
 
 
 
Maj:
Var på flyguppvisning i Växjö med päronen. Sen hade jag praktik på Finnvedens optik hemhemma. Varvade långa jobbdagar med lite träning och så. Agatha firade sin första födelsedag!
 
 
 
Juni:
Sommarlov! Åkte till Kalmar och njöt av livet i en vecka. Var ute på långa långpromenader (gick 4,7 mil sammanlagt) och hade det allmänt gött. Agatha steriliserades. Nationaldagen firades med Jossa. Jag tog med mina småkusiner till Kalmar över en helg. Midsommar firades med mamma och pappa i stugan med fint väder och midsommarkrans. Jag och mami var på shoppingrunda i Göteborg.
 
 

    
 
 
 
Juli:
Här hände det spännande saker! Jag åkte till Karin i Jönköping. Vi festade hos en kompis till henne, som senare skulle visa sig bli min pojkvän. Jag började sommarjobbet på Finnvedens, knäckte min första båge. Åt lax för första gången i mitt 22 åriga liv. Och så spelade jag en 9-håls runda golf.
 
 
 
Augusti:
Jag gjorde min sista dag på sommarjobbet. Sen hängde jag väldigt mycket med Emil. Vi hade en weekend i stugan, sen var det kräftskiva med vattenringsåkning, sen en weekend i Malmö och till sist flyttade jag in hos han i Jönkan i närmre en vecka. Åkte tillbaka till Kalmar. Festade till det med Gardenparty och åt bakispizza med Maja.
 
 
 
 
 
 
 
 
September:
Gjorde första dagen i skolan för sista året. Kokade havregrynsgröt på mjölk istället för vatten. Fick besök av Emil. Köpte en Macbook.
 
 
Oktober:
Fick besök av storasyster i Kalmar, sen åkte vi till Värnamo och hade en hemmahelg med Emil och Micke. Bakade tekakor. Fick besök av och besökte Emil. Droppade pupillvidgande droppar i skolan.
 
 
 
 
November:
Började mitt godisuppehåll. Pluggade väldigt mycket och fick fina betyg på tentor och redovisningar.
 
 
December:
Fick föräldrarbesök i Kalmar. Det kom rejält mycket snö och jag investerade i en snöskyffel. Var på optikersittning och hade julgodisbuffé med några klassisar. Firade lilljul med päronen, storasyster med pojkvän och barn, och så Emil förstås. Åkte hem på jullov, stannade en halvtimme och åkte sen till Emil. Firade julafton hemma med familj och släkt. Sköt 1000-poängaren. Åkte åter igen till Emil och stannade där resten av lovet. Vi hade lilljul, var på Tabergstoppen, åt spännande exotiska frukter och firade nyårsafton.
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 

Från dig till mig
Postat av: Emil

2013 kommer att bli minst lika bra! Jag älskar dig!

2013-01-13 @ 11:14:37
URL: http://leolenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback