.

 
Just nu längtar jag ihjäl mig efter att examensarbetet med tillhörande redovisning och opponering är över. Jag längtar tills jag får stå med examensbeviset i handen. Jag längtar tills denna lägenheten är ihoppackad och tills jag och Emil får packa upp våra saker tillsammans i en ny, gemensam lägenhet. Jag längtar tills jag får göra min första dag på ett jobb som legitimerad optiker.
 
Men det jag längtar efter allra mest just nu är
min Emil.
 
När examensarbetet drog igång skulle det aldrig mer behöva dröja så lång tid mellan gångerna vi sågs. Nu har det gått två veckor, och det kommer dröja minst en vecka till innan vi ses igen.
Jag hatar examensarbetet och jag hatar avståndet mellan Jönköping och Kalmar.
Men jag älskar min hunk.
 
    
 

Från dig till mig
Postat av: Emil

Jag älskar dig också tyko!:)

2013-04-20 @ 17:34:14
Postat av: Maria

Känner precis likadant! Vill bara bli klar och flytta ihop med Christian :)

2013-04-21 @ 10:10:25
URL: http://mialilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback