Tisdag.

 
Efter 2,5 sömn när jag kom hem från skolan igår, en halstablett och en mugg med honungsmjölk och en hel natts sömn är både feberkänningar och halsontet helt borta. Vilken luring till förkylning. Men ja e int bitter, skönt att slippa!
 
Idag var jag uppe med tuppen, 06.45. En målare skulle komma allt mellan 07-16. Det är så skönt att man kan få en specifik tid känner jag. Denna gången behövde jag iallafall inte vänta tills sist, han kom vid halv tio. Lagom till att jag skulle cykla till skolan.
Skoldagen har bestått av föreläsningar i sammanlagt 4,5 h. Det känns att det var första riktiga skoldagen, alla var typ hjärndöda efter första föreläsningen tror jag. Men det var intressant iallafall, som tur var.
 
När jag kom hem lagade jag mat. Så morgondagens matlåda blir ris med quorngryta (quorn, purjolök, champinjoner och kokosmjölk) - gooott!
 
Nu kom Agatha med sitt fiskespö i munnen och gnyr. Hon vill nog leka. Tur för henne att jag vill det med!
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback