Tisdag,

 
Hej. Jag heter Ingvar Kamprad. Det här är ett arbete som jämför undulater och armaturer. Jag gillar rododenron. Herååååå
 
Vår grupp är väldigt ambitiösa när det väl gäller. Men ibland spårar det ur. Jag kan iallafall stoltsera att arbetet, som vi lagt ner alldeles för många timmar på, nu är inskickat. Det var en pers vill jag lova. Men vi har haft ganska roligt på vägen. Vi, Ingvar Kamprad, undulaten och alla aRmatuReR.
Idag sa jag dock till min grupp att jag var så less på dom att jag tyvärr inte ville träffa dom något mer. Tyvärr blev jag direkt påmind om att vi ska göra en presentation om arbetet och måste skriva på den imorgon och på torsdag, sen är presentationen på fredag. Så, jag får nog hålla ut några dagar till.
 
Nu ska jag äta lasagne. Sen ska jag beställa Hungergamestriologin. bara för att jag måste läsa boken innan jag ser filmen, och filmen ligger här och väntar på mig och jag kan knappt vänta längre för jag vill se den nu!
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback