Tisdaaaag.


Skolan är igång på riktigt. Idag hade vi gruppmöte och planerade inlämningsuppgiften som ska vara inne om mindre än två veckor. Och vi har knappt hunnit börja skolan än känns det som. Fullt ös medvetslös.

Jag fick iallafall en extra energiboost i helgen, för Emil var här. Ett besök på Kalmar slott, ett besök på skälby gård, en sväng på hansa och massamassa mys. Han är bra den där Emil tycker jag.

Nu sitter jag med skolböckerna framför mig och väntar på att få någon slags kick att komma igång. Renskriva föreläsningar, börja på inlämningen, skriva lite ögats sjukdomar. Hujja. Hoppas kicken kommer snart...

Jag har köpt mig en ny dator också btw! En acer M3, en ultrabook. Den är fin. Och snabb. Och dubbelt så stor som min rosa fjutt. Det är bra.

Nu ska jag leta pluggenergi genom att måla naglarna. Hoho.

Puss!


Från dig till mig
Postat av: Emil

You are amazing!

2012-09-11 @ 21:33:39
URL: http://leolenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback