Söndag mysmorgon.


Ingen klocka ställd idag, så himla skönt att få sova så länge som man behöver.

Denna helgen har varit en såndär skönt ledig helg, inga måsten. Välbehövligt som tusan efter inlämning, hemtenta och redovisning, på en vecka.

Igår facetimade jag och Emil för första gången. Så vi kunde prata med varandra och se varandra samtidigt. Mysigt. I två och en halv timme satt vi och pratade. Så nu orkar vi nog vänta dom där sista dagarna innan vi får träffas på riktigt igen.

Nu har jag vridit upp tv'n mot sängen. Ligger här och kollar på nyhetsmorgon med helo kitty. Lite frukost på sängen och den här morgonen hade varit fullbordad. Men om jag ska få det får jag nog vänta länge.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback