Måndag.


Sista årets första skoldag är avklarad. På 20 minuter. Upprop stod på schemat.
Sen gick vi och fikade på baronen.

I lördags var det gardenpartyt. Skoj, riktigt skoj! Men kallt. Igår var vi och fikade på skälby gård. Vi satt visst ute, inte helt planerat från min sida. Så det vart kallt.

Framåt kvällskvisten kom sedan halsontet som ett brev på posten. Det medförde att jag har vaknat minst en gång i timmen inatt och där mellan sovit hur illa som helst. I skrivande stund känns halsen inte helt hundra och inte resten av kroppen heller. Ont i lederna och slö. Feber på g?
Nu ska jag kurera mig resten av dagen, och nästkommande två dagar med. För på torsdag kommer Emil, och då tänker jag minsann inte vara sjuk.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback