Lööööördag!

 
Imorse hänge jag bokstavligt talat på låset på friskis, vid halv nio öppnade dom. Sprang 25 minuter och körde lite styrka. Skönt att vara tillbaka på friskis, och man får passa på när man har sånt träningssug, för rätt vad det är så är det som bortblåst och soffpotatisen är tillbaka igen. Hoho.
 
Just nu borde jag städa lite. Jag väntar nämligen finbesök. Maja kommer hit i eftermiddag. Ikväll det nämligen dags för det årliga nollningseventet - Gardenpartyt. Det är för alla institutioner på Linné, och det kommer bli ett riesligt röj med massa folk! Skoj!
Majsen stannar över till måndag med, för då har vi första skoldagen. Ska bli skönt att komma tillbaka även till skolan, jag börjar bli lite rastlös på sommarlovandet känner jag.
 
Nä, städa till lite i lägenheten, hitta något att ha på sig och sen börja tagga inför kvällens kalas! Whooop!
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback