Kåmpizar.


Eftersom det här (se bild nedan) var vad jag möttes av när jag vaknade (alldeles för tidigt) imorse. Så gav jag igen med en kloklippning ikväll. Det är första gången jag gör detta själv. Pappa/mattefar brukar alltid få tvångshålla när jag går lös med klosaxen. Men idag lyckades jag med båda delarna själv. Inte helt lätt. Och vi var inte helt överens. Men efter mycket sprattlande, lite gulligullande och lagom med "nu är det bara tvååå små klosingar kvar" (i tron att hon förstår vad jag säger, så var alla klorna klippta och både jag och katten är nöjda. Mest jag, men efter några godisbitar var nog Agatha ganska nöjd med.

Idag var det föreläsningar hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Trött som as i huvudet när jag väl kom hem. När ska man komma in i lyssnandet och stillasittandet igen tro? Det var iallafall intressant idag med. Arbetsplatsoptik är det vi läser. Så nu kommer jag att granska varenda kontor jag kommer in i. Hur många det nu kommer att bli...

Nu ska jag skriva lite om ögats sjukdomar. Bara för att jag just idag vill vara lite som en plugghäst.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback