Fredag.

 
Kan inte någon bara komma hem till mig och säga att det är den här datorn du ska ha Sara. Jag kan inte ta sådana här svåra beslut själv. När jag gick till skolan idag var jag helt bestämd att det blir en PC, när jag gick därifrån var jag helt bestämd att det skulle bli en MAC. Nu velar jag, igen!
 
Igår när jag var på maxi tänkte jag att jag skulle unna mig en Ben&Jerrys glass. Scannade in en, gick till kassan, kollade kvittot: Gratis B&J, -48 kr. Whaaaaat? Bästa rabatten någonsin, helt klart!
 
Idag har vi suttit med grupparbetet i skolan. I fem och en halv timme höll vi ut, sen var vi, eller iallafall jag, för trötta i huvudet för att tänka något mer. Men introduktionen är nästan färdig iallafall, inte helt dåligt det. Imorgon kör vi igen, samma tid, samma plats. På en lördag. Deprimerande, men jag vill bara få det färdigt!
 
Nu ska jag fortsätta vela mellan mac och pc resten av kvällen, samtidigt som jag frossar i B&J.
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback