Tisdag.

 
Föreläsning 1,5 h
Gym
Lunch
Dusch
Klinisk övning 1,5 h
Tandläkaren
Tvätt
Plugg
 
Allt gick bra fram till att jag började med plugget, då gick hela världen mot min vilja. Skulle skriva ut papper. Då vill inte skrivaren samarbeta. Tillslut, efter typ en timme, kommer jag på att jag kan kopiera upp papper. Det gick bra. Sen skulle jag sätta mig och börja rita grafiska analyser. HAHAHAHAHAHA. Varenda en har blivit fel. Hur mycket jag än har tänkt innan jag ritar varje streck så har det blivit fel. BAAAAAAAAAAJS.
 
Nu skiter jag i de grafiska analyserna och går och lägger mig.
 
Skolan 8.30. Övning med Sofie, föreläsning, lunch, föreläsning, övning med Ellinor. Och sen var klockan halv fem. Snälla, låt morgondagen gå fort, och för allt i hela världen, låt morgondagen gå enligt min vilja.
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback