Onsdag.

 
Imorse vaknade jag av att Agatha låg på min mage och sov. Så himla mysigt! Jag hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen känns det som. Men rumpade mig upp vid nio och satte igång med pluggeriet.
 
Hade klinisk övning vid tre i skolan. Efter det gjorde jag och Anna en synis med all inclusive. Och så körde vi en sväng med volk-linsen. Så jag var inte hemma föräns precis innan åtta. Hann iallafall koka upp havregrynsgröten innan bonde började.
 
Imorgon blev vi lediga första lektionen för vår lärare är sjuk, så det står bara klinisk övning på schemat. Skönt. Sen ska jag hem och borsta katten, för vi ska få finbesök över helgen. Av världens bästa Emil.
 
Det är ju så himlans kallt ute. Och inne. Så nu ska jag göra varm oboy och krypa ner under en filt och läsa Hungerspelen.
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback