Måndag.

 
Tillbaka i Kalmar efter en riktigt trevlig långhelg hemma.
Storasyster kom på besök i Kalmar förra tisdagen. På torsdagen åkte vi till Värnamo och mötte upp Emil och Micke. Päronen har varit i Tyskland så vi har haft huset för oss själva. Hoho. Vi har ätit massa god mat, och så har vi bowlat, spelat kort, ätit upp mammas köttbullar, druckit oboy med minttu, skjutit björnar på wii och så har jag och jessi spelat bilspel. Det har varit en dundertrevlig helg med dundertrevligt sällskap.
 
I söndags pussade jag hejdåsessnartigen på Emil, sen åkte jag och katten tillbaka till Kalmar. Idag har jag varit i skolan, föreläsning och färdigställning av grupparbete. Imorgon är jag ledig, så då ska jag tvätta och så ska jag plugga järnet ab. För på torsdag kommer Emil, och då tänker jag inte ägna någon tid åt skolan.
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback