Måndag.

 
I torsdags åkte jag först till Värnamo. Var och bytte till vinterdäck på racerbilen och lämnade av kattis hos mami och papi, sen åkte jag upp till Jönköping och Emil. Vi åt pizza och tittade på Madagascar 3. På fredagen åkte vi till Borås och där har vi tillbringat resten av helgen. Restaurangbesök med Emils familj, shopping, besök hos Emils morfar, mys och massa skratt. Mycket trevlig helg. Igår åkte vi tillbaka till Jönkan, hann med en sväng på A6, sen åkte jag hem till päronen och hämtade upp Aggis, sen tutade vi vidare mot Kalmar. Har kört närmre 70 mil i helgen räknade jag ut.
 
Iag var det föreläsning med en gästföreläsare. Hon var från UK och därför hölls hela föreläsningen på engelska. Knivigt tycker jag, men det var intressant. Sen hade vi en liten kort övning efter lunch där vi fick testa lite av det hon hade pratat om. Och... My colour is orange.
 
Nu är jag dundertrött. Har nog fortfarande lite jetlag från tidsomställningen ;) Klockan är bara sju. Får väl hålla mig vaken till nio iallafall, sen är det väl lovligt att gå och lägga sig?
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback