Måndag.

 
Jag har haft världens bästa Emil på besök här i helgen. Lämnade honom dock för en stund i skolan i fredags, vi hade införtentaundersökning och blev bjudna på fika av lärarna. Mysig fredag. Den undersökningen gick btw tipptopp - 43 minuter. Whooop!
Resten av helgen har jag myst med min skelande pojkvän. Vi har kollat på film - Ice Age 4 och 5 years of engagement - mycket roliga båda två, varit shoppingtur på Hansa, lagat mat och busat med Aggis.
 
Idag när jag cyklade till skolan kändes det mer som att jag skulle på utedag med Trälleborgsskolan än på universitetslektion. Antagligen för att det alltid regnade när vi hade utedagar och för att jag såg ut som 7 bast när jag trampade iväg iförd regnbyxor, regnjacka och med huvan hårt knuten över huvudet. Jaja, jag var torr när jag kom till skolan iallafall.
Vi hade bibliotekslektion idag. Vi fick lära oss hur man söker artiklar och grejer. Vi har dock haft en precis likadan lektion en gång tidigare, men repetition är ju aldrig fel.
Efter skolan cyklade jag till gymmet. Benen fick sig en rejäl omgång, skönt.
 
Nu ska jag plugga hela kvällen. Känns som det är 120 saker jag skulle behöva plugga på, men jag är dålig på multitasking så jag får väl välja ut en för just denna kvällen. Tänkte baka scones till kvällsmat med, mums.
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback