Måndag.

 
Började dagen med mina 4 km. Den mentala inställningen var dålig, benen kändes slöa och flåset var tungt. Ändå gick det på 21.16. Med andra ord 5 sekunder snabbare än sist. Hur jag ska komma ner på 20 har jag mer och mer insett är en större utmaning än vad jag trodde. Att komma ner på under fem minuter/km och att orka hålla det tempot hela vägen. Men visst ska det gå någon gång. Men det gjorde inte det just idag.
 
Duschen efteråt var skön och frukosten smakade bra. Skolan börjar inte föräns ett så nu sitter jag med plugget framför mig.
 
PUSS.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Haha ellerhur! Älskar henar!! De är bara för goa :)

2012-10-26 @ 22:24:15
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback