Work in progress.

 
Just nu jobbar jag på ett godisuppehåll i en månad. Det är svårare än vad man tror. Sockerberoendet är ju läskigt starkt. Har precis ätit fruktsallad för att uppehålla tankarna som går till ett sött, rött, sockrigt litet geléhallon.
Det återstår att se hur länge jag klarar. Är uppe i 4 dagar än så länge, 26 to go............
 
Idag har vi tagit bilder med en ögonbottenkamera som tog stooooora bilder av näthinnan. Riktigt häftigt. Jag tog en bild av mitt vänsteröga. Fint!
Vi hade föreläsning om apparaten innan övningen, med en väldigt skånsk snubbe. Han var väldigt stressad och sa ääääh mellan vartannat ord = i mina öron inte en bra föreläsare. Men.. Det kan väl inte han rå för.
 
PUSS.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Jooooo det kunde han visst rått för. Han kunde håll sin käfta lite mer stängd ;) Störde ihjäl mig!! Haha.

2012-11-04 @ 21:24:23
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback