Tisdag.

 
Man kan ju fortsätta att skratta åt det där med att jag skulle springa vid kvart i sex idag på morgonen. Jag vaknade inte ens av klockan som ringde för att väcka mig vid den tiden. Men jag sprang när jag kom hem från skolan istället! Reflexväst, pannband och vantar på. Kallt och mörkt. Skönt och flåsigt.
 
Hade som sagt föreläsning hela förmiddagen. Det kliade i kroppen, jag jäspade en gång var tionde minut och kunde verkligen inte sitta still och koncentrera mig. Ibland har man sådana dagar.
Sen hade vi håltimma i tre timmar. Gick till Stars and Stripes och lunchade med några tjejer från klassen, för Ellinor fyller år idag. Det var mysigt. Men maten var dock inte supergod. Tur att sällskapet var desto bättre!
 
Nu ska jag försöka hitta på något roligt att äta till kvällsmat. Inte ägg, det äter jag varje morgon. Har inget bröd hemma. Inga russin hemma, så ingen havregrynsgröt. Filmjölk äter jag varje dag till frukost. Vad äter man då? Morötter? Makaroner? Eller nej! Mannagrynsgröt! Det får det bli.
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback