Onsdag.

 
Nu är det öööööver! Caset alltså. Skönt! Det gick faktiskt bra! Jag överlevde redovisningen, jag överlevde frågorna efteråt och det känns som jag kommit ett steg längre med att stå och prata inför folk. Och det verkar som att min examinator var nöjd med större delen av arbetet och redovisningen, det känns bra.
 
Efter en lång dag med massa redovisningar övade jag med Bafrin. Vi gjorde en varsin synis och det gick också bra. 43 minuter klarade jag det på. Whoop!
 
När jag kom hem var jag dundertrött. I både huvudet och kroppen. Pluggade en litenliten stund, men sen gav jag upp och kollade på lying game istället.
 
Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det ytterligare en lång dag av redovisningar. Men då kan jag bara sitta och lyssna eftersom jag är färdig med mitt. Skönt!
 
Puss.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Ja idag kan vi bara slappna av :) skönt! Ses snart. Puss

2012-11-15 @ 07:17:12
URL: http://Maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback