Onsdag.

 
Idag var det genrep inför den praktiska tentan, igen. Fast denna gången var det synisen vi övade på. Jag övade med Sofie, och det gick bra! Klarade tiden, dock har hon inte så mycket synfel, men ändå. Det ger en boost till tentan.
 
Nu sitter jag med teoriplugget framför mig. Ska ägna mig åt det i exakt 2,5 h till. För sen kommer min hunk hit. Kaffebryggaren står framme, kvargen i kylskåpet, Agatha är nyborstad (och på bushumör) och jag har preparerat läpparna med lypsyl så jag kan pussas extra mycket. Hoho.
 
Det kommer bli en helg av uppladdning inför nästkommande vecka: praktisk tenta i volklins, praktiskt tenta i synundersökning och som grädde på moset avslutar vi med en teoretisk tenta. Och som ett litet strössel på grädden så kommer mina päron nästa helg. Något positivt mitt i allt negativa.
 
Nu - plugg. Sen - Emil.
 
PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback