Måndag.

 
Imorgon smäller det! Två av tre tentor ska göras. Volklins och synundersökning.
 
Jag har haft besök av Emil i helgen. Vi har haft en mysig långhelg tillsammans. Gjort lite av varje. I lördags firade vi tre månader tillsammans. Tiden går fort när man har roligt. Nu dröjer det dock förmodligen tre veckor tills vi ses nästa gång, jag var deprimerad och längtade efter han redan innan han åkte igår. Tungt.
 
Idag har jag tentapluggat. På fredag är det teoretisk tenta. Ska bli skönt att tenta av den här kursen. Det har varit mycket, och bökigt. Sen kommer mina föräldrar på besök över helgen. Mysigt.
 
Nu ska jag gå och dricka ett glas vatten uppochner, för jag har hicka. Sen ska jag kolla lite på tv innan jag lägger ner för dagen.
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback