Lördag.

 
Igår vad jag hembjuden till Anna och Jimmy på spelkväll och mat. Vi fick jättegod wok med kyckling, och till efterrätt fick vi marängswiss, mums! Sen spelade vi massa spel; Närdådå?, Cluedo och Alias. Klockan hann bli närmre ett innan jag kom hem, och då stupade jag i sängen. Men det var en trevlig kväll med ett mysigt gäng!
 
Jag ville inte förstöra min braiga dygnsrytm som jag är inne i, så klockan ringde kvart över sju idag. Vid kvart i åtta var löparskorna påknutna och jag sprang mina 4 km. Gick bättre än förväntat, 22,5 minuter.
 
Har varit galet seg resten av dagen. Kanske för att jag inte sov så länge inatt. Ont i huvudet och trött som bara den. Så jag tog en liten paus innan och kollade på ett avsnitt Lying game. Sen tänkte jag vila en liten stund. Sov i två timmar. Välbehövligt?
 
Sen facetimade jag med världens finaste pojkvän i två timmar. Han är för övrigt med på godisuppehållsdealen. Men han förlängde den till 22 februari och inkluderar läsk och alkohol också. Jag som tyckte det var jobbigt nog med en månad.. Men det ska nog gå det här med. Nu är jag ju snart uppe i en vecka. Whooop!
 
Nu måste jag plugga en stund eftersom jag sov bort eftermiddagens plugg. Åååååh, att man aldrig lär sig.

PUSS.
 
Min favorit ♥
 
(Ni kan ju blunda för den där kinesögda zombien nere i hörnet)

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback