Ööööööö.

 
Nu har det varit mycket för fröken Bergdahl vill jag lova. En monsterkurs med en inlämning, en redovisning, två praktiska tentor och en teoretisk tenta. På 13,5 hp. Hur i hela friden kommer KL-kursen bli då? Största kursen vi läser. Hujja.
Denna veckan har det varit stress inför praktiska tentorna. Huuuur mycket, och då menar jag verkligen brutalt mycket, tentaplugg inför den teoretiska tentan. Jag har sovit dåligt mån-torsd. Men inatt tog ändå priset. Förmodligen pga stress och mycket i huvudet så var jag inte trött. Det gick inte. Jag kunde inte ens blunda för att jag var så pigg. Så två timmar och femtio minuters härlig sömn fick jag som uppladdning inför dagens teoretiska tenta.
 
Behöver jag ens säga hur jag ser ut? Som ett vandrande lik. Och jag har så ont i nacken för att jag sitter alldeles för dåligt när jag pluggar.
 
Tentan då? Jo men det gick nog okej. Jag tror att jag klarar den, men sen vet man ju aldrig. Kanske har blandat ihop alltihop. I em får vi reda på de praktiska tentorna, så nervositeten kommer sitta i en stund till.
 
Nu ska jag städa lägenheten, som inte sett en dammsugare den närmsta tiden. Kanske hinner plocka upp min ljusstake och någon tomte med. Ikväll kommer mamma, och imorgon kommer pappa. Mysigt!
 
Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback