Fredag.

 
Jag är ledsen :(
Har alltid hafe problem med benhinnorna, och har fortfarande. Men efter dagens löprunda (som för övrigt innebar två rekord: 20,19 på hela rundan och 4,45 min på andra km) så fick jag ont i knät. Kunde knappt gå uppför trappan när jag kom hem. Och att cykla till skolan var en pina. Att springa med benhinneinflammation känns lite som skitsamma, det får göra ont. Men att springa med ont i knät känns inte bra. Det känns som att man inte bör göra det, eller? Jag vill inte ha problem med knät. Åååååååh :(
 
Och så har jag ont i huvudet. Förmodligen för att jag fick sitta patientx2 idag när jag övade med Anna och Karro. Det är rejält ansträngande för ögonen. Men så dricker jag på tok för lite med. Har slutat dricka juice, och då dricker jag inte tillräckligt/ eller inte alls, på morgonen. Sen glömde jag dricka något till lunchen. Inte bra.
 
Lunchen blev sen och huvudvärk = inte sugen på mat. Clementiner till kvällsmat får det bli. Och en liter vatten.
 
Puss.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Så tråkigt att höra sara :(

2012-11-17 @ 22:42:20
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback