Söndag.


Om elva timmar är det dags igen. Då drar andra praktikveckan igång.

Helgen har varit kalasbra! Igår var jag och päronen i Växjö på flyguppvisning. Det var riktigt häftigt att se! Jag hade gjort vad som helst för att få åka med när de gjorde loopar och snurrade runt. Men fick glatt nöja mig med att stå på backen och titta på.
Sen gick vi tipspromenad, var med i lotterier och åt reklamgodis också. Man fick smita in inomhus med jämna mellanrum för det blåste tokmycket och på helt fel håll. Så jag var rejält genomfrusen när vi väl skulle åka hemåt.

Idag bar det av på andra äventyr. Först åkte vi till Örkeljunga och kollade på husbilar. När vi tittat färdigt där åkte vi vidare ner till Väla centrum för att ägna resten av dagen åt shopping. Jag kom hem med två tunikor, en skjorta och ett par rosa jeans. Precis vad jag behövde. Eller?

Näpp, nu är det snart dags att sova så jag orkar med en heldag på praktiken imorgon!

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback