Toooorsdag.


Åh, jag är dålig på att blogga just nu känner jag. Har kanske tappat sugen. Eller så är det helt enkelt så att det händer på tok för lite spännande saker just nu. Jag lever i mitt 9-18 liv med en träningsrunda efter det på kvällen, så mycket mer spännande hinner man inte med :P

Praktiken rullar på. Jag trivs förträffligt bra där jag är! Dock går det lite trögt med undersökningarna, börjar få lite panik för att hinna med alla. Men det ska nog lösa sig tillslut med.

Annars gör jag inte mer än vanligt. Förra helgen var jag i Kalmar på en snabbvisit. Det blev en riktigt trevlig helg med restaurangbesök, tv, prat och mys i fint sällskap! 

Träningen har legat lågt den senaste veckan. Har inte haft viljan att komma ut. Men idag slog jag tag i saken igen och knöt på mig mina älskade asics. Det var blåsigt ute men jag sprang ändå. Som aldrig förr. Sprang rekord med några minuter på mina 6,2 km runt Alandsryd. Kändes riktigt bra.
När jag kom hem bjöds det på plankstek till kvällsmat. Riseligt gott var det! Det var väl därför det gick så fort, för jag visste vad som väntade ;) hoho.
Har ju varit ledig idag. Så vi var ute i stugan på förmiddagen. Sista plocket i fasters stuga... Konstigt det där. Sen grillade vi korv i vår stuga och åt kladdis till fikat.

Imorgon är det praktik igen. Sen är det helg, fint! Får se vart jag hamnar i helgen. Förmodligen med päronen i stugan, annars kanske det blir Kalmar i helgen igen. Vad som så ska det bli skönt med två gånger sovmorgon, och så har dom lovat finväder!

Puss.

Från dig till mig
Postat av: Maja

Åh, Sara! Vi borde verkligen ses snart. Prata igenom massor. Känner att du har lite dating-skvaller till mig? ;)

2012-05-18 @ 10:22:36
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback