Tisdag.


Hej.

Igår var jag sugen på mjukglass. Det åtgärdade jag. Vid klockan 22.00. Då kom mami hem från jobbet. Vi åkte till donken med en kaffetermos och så köpte vi oss en varsin mjukglass som vi mumsade på, på parkeringen. Trevlig måndagskväll.

Idag har jag varit på praktiken. Det går äntligen framåt med synisarna. Idag har jag gjort fyra stycken. Snart färdig med hälften. Det är liksom på tiden känner jag. Bara 8 dagar kvar. Tiden går fort när man har roligt, för roligt det har jag minsann. Trivs fortfarande superbra!

O vet ni?! Imorgon fyller min lilla tös 1 år. Det är inte klokt vad tiden går fort. Snart har hon bott hos mig i ett år. Det känns som igår när hon tassade runt i lägenheten första gången. Men det är snart ett år sedan. Mattes lilla pälstuss börjar bli en stor tjej!

Nu ska jag snart kojsa. Över och ut.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback