Söndag.


I helgen har jag varit i stugan. Agatha fick också följa med dit, spännande! Det har varit en skön helg med fint väder.
Och vad har vi gjort?
- Jag och aggis har varit ute på promenix. Vi var nere på bryggan och tittade på vattnet och gick runt på gräsmattan.
- Mamma har eldat
- Igår gick jag och mami byarundan och idag efter frukosten sprang jag densamma. Sen doppade jag fötterna i sjön för att försöka återfå en normal kroppstemperatur. Det var sjukt varmt att springa.
Och så har vi kollat på film. Ätit fem för tjugo. Spelat rummy. Sått frön. Grillat hamburgare, kött och korv. Jag har tagit sovmorgon, hoho.
Innan vi åkte hem idag var vi borta vid fasters stuga med. Sista möblerna skulle ut och sen red jag på "elefanten" för allra sista gången... :( Den har jag och jessi gjort många spännande resor på när vi var små!

Puss!


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback