Torsdag.


5 minuter kvar till den heligaste timmen denna veckan. Är det någon som ringer mig mellan 21-22 så tänker jag inte svara. Jag är okontaktbar. Det är finaldags i Biggest Looser.
Med tanke på Ralf som gick ner 60 kg under de tre månaderna på slottet ska det bli spännande att se vad han har presterat efter ytterligare tre månader hemma. Men jag hejjar inte på Ralf, nä, mina tummar håller jag för Slejman och Anna.

Men innan BL börjar ska jag se vem som "vinner" Sveriges värsta bilförare, som är Sveriges värsta program enligt mig. Jag hoppas att alla blir av med körkortet för all framtid. Jag skulle inte vilja möta någon av dom på vägen. Det är ju pinsamt, och för deras egen skull hoppas jag att det är fejk.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback