Söndag.


Vid klockan tio i fyra var jag hemma inatt. Så kan det bli när man ska ställa om klockan.
Jag har drömt helt sjukt märkliga grejer.
- Jag blödde näsblod hela tiden
- Det var razzia av bilar i Kalmar. Ett gäng åkte runt och skulle inspektera varje bil. De hade liksom kapat Kalmar och ingen kunde göra något åt det. Polisen åkte runt och försökte lugna alla som blev utsatta. Man var tvungen att stanna vid vägkanten varje gång de kom med sin bil. Och det kunde hända flera gånger om dagen.
- Jag skulle sova i en husbil med en klasskompis. Man var tvungen att krypa in genom ett hål och man kunde inte stå raklång. Så jag fick klaustrofobi. Hemsk känsla.

Idag har jag vaknat fyra gånger. Vid åtta, nio, halv tio och till sist vid elva. Då kändes det som att jag borde gå upp. Och det gjorde jag. Har ätit lite frulle. Sitter fortfarande kvar i soffan.

Ja men igår då? Det var kul! Vi började på Tullen hos Carin och hennes vänner. Det var helt sjukt mycket folk där ett tag. Men det var väldigt skoj! Sen gick vi till Palace och dansade hela natten lång. Med så många sköna vänner. Kul kväll!
Det blev inte så många bilder tagna. Men här är några iallafall.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback