Onsdag.


Eftermiddagsövning idag. Vi hade "allt" på schemat. Så en rejäl genomkörare inför tentan blev det. Binokulärövningarna går bra. Men biomikroskopet och jag går ju inte alltid ihop alltså. Det är svåååårt!
Jag kan iallafall, efter idag och enligt Peter, gå hem och skryta med min grymma förmåga att konvergera. Efter 50 prismadioptrier såg jag fortfarande en enkel bild. Mina ögon var i toppform idag!

Ikväll var jag, Maja och Josse på studentpuben. Jag åt en club sandwich med kyckling. Gott! Och trevligt var det att sitta och tjöts en stund. Fina tjejer <3

Innan idag undrade jag var Kitty hade gått och gömt sig, men så hittar jag hon tillslut, i klöspelarkojan! Lilla rumpaaan!

Näh, nu ska jag nog kojsa snart. Imorgon är jag ledig. Men tentaplugg står på schemat och det blir övning sent imorn kväll med Maja, och så ska jag sitta patient på en treas x-jobb. Så jag har att roa mig med ändå.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback