Om det låter som en anka och ser ut som en anka så är det förmodligen en anka.


Inledde dagen med en pw på 5 km. I ett strålande Kalmar. Mängden endorfin är så hög i kroppen att det bubblar ur öronen på mig. Jag gillar våren.
Denna och gårdagens promenad har dock resulterat i en oerhört obehaglig träningsverk i höftböjaren. Tror jag det är iallafall. Jag ser ut som 86 när jag vankar fram.

Jag har också varit på föreläsning om remisser och efter det övade jag med Ellinor. Vi gjorde lite olika mätningar och så kollade vi i biomikroskopet.

Nu ska jag fundera på vad kylskåpet har att erbjuda till kvällsmat. Sen får det nog bli lite plugg. Senare ikväll är det den heligaste timman på veckan: biggest looser.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback