Katta.


Jag har haft en klösbräda i wellpapp liggandes i garderoben. Till ingen nytta. Så nu plockade jag fram den, hällde på kattmyntan som tillhörde. Sen droppade jag över lite kattmyntedroppar (eller vad det nu är) också. Och katten blev helt crazy bananas! Hon sprang runt benen på mig tills jag satte ner den på golvet. Men hon börja ju inte klösa. Nej, hon lägger sig på den och liksom gnider sig mot den? Alltså jag vet inte riktigt...? Eller?
Nu ligger hon jämte den och ålar runt på golvet. Jaja.

Från dig till mig
Postat av: Maja

sv;

hahahah!! jaaaa jag är fattiglappen... blir inte rikare av att impulsshoppingen som jag berättade om i skolan. vad gör man när man inte kan se på tv? -joooo shoppa!

2012-03-06 @ 22:40:43
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback