Freeedag.


Vaknade 20 min innan klockan är så mycket så jag borde cykla till skolan. Panik i hela huset. Kom några minuter sent, men nöjd över min prestation vad det gäller att hinna med så mycket på så kort tid ändå.
Övade med Anna på morgonen. Vi körde tentauppladdning till tusen och tog tiden när vi körde våra övningar.
Sen var det information om praktiken (som är om bara en månad - streeeess!!). Och efter det övade jag med Maja och Josefine. Vi var riktigt effektiva och körde både retinoskopi och biomikroskopet samtidigt.

När vi var färdiga cyklade jag och josse till Tokiga Ture, bästa godisaffären! Vi köpte oss en varsin påse lösgodis. Allt för att göra tentaplugget roligare ;)

Nu är det helg för mig. Om man nu kan kalla det för helg när man har två tentor kommande vecka. Praktiskt tenta på måndag och teoretisk på torsdag. Evil lärare som lägger en tenta på skärtorsdagen. Men vi är glada ändå. För detta är första gången vi inte har tentaplugg över långhelgen. Båda julloven och förra påsken hade vi tenta precis efter. Så denna påsken ska jag njuta av järnet ab.

Nu ska jag käka lite fredagskvällis, lyssna på grannens dunkadunka och kanske plugga lite.

Puss.

Här retinoskoperar Maja ett fantomöga.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback