Torsdag.


Måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Vad har hänt sen sist?
I tisdags var jag i Ullared, shoppade lite för mycket, som vanligt. I onsdags flängde jag runt på stan och fixade studentgrejer. På kvällen hämtade jag småkusinerna och vi åkte till stan och kollade in alla fina klänningar på balen. Sen åkte vi till donken och åt mjukglass. Idag har jag jobbat min första riktiga dag på Finnvedens optik, alltså inte som praktikant. Det var bara en extraknäck pga lite personal, så jag fortsätter mitt sommarlov någon vecka till.
Imorgon är det student i Värnamo. Jag och tvillingarna och Jonte aka. småkusinerna ska ner på skolgården och kolla när alla glada studenter springer ut. På kvällen ska vi en vända till Amanda, och sen ska vi fira Basse.

Min faster är på besök i Smålandet nu också. Hon kom igår. Så idag fick jag sällskap vid frukosten. Trevligt. Ikväll bjöd hon mig och päronen på Harrys, och vi kom precis lagom till musikquizet, så det var vad vi roade oss med ikväll. Just nu är jag dundertrött efter en lång dag, så det är bäst jag sover nu så jag orkar med morgondagen.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback