Söndag.


Nu har jag varit i Kalmar i en vecka och ska snart bege mig hem mot Värnamoet igen. Fast jag överväger att stanna kvar, pratade med pappa nyss, det regnar hemma, här skiner solen och himlen är blå...

Här kommer en summering av veckan:
Jag har:
- gått 4,7 mil
- ätit 14 ägg (det är helt sjukt, undra om det finns någon övre gräns?)
- druckit rosé med Jossakossa på Krögers
- festat med danskar, ovanstående brutta och en kille som tycker det är sjukt sexigt hur man kan förpacka konservburkar så ekonomiskt och miljövänligt som möjligt
- färgat håret
- fickparkerat så dåligt att jag var tvungen att köra ut och parkera på ett annat ställa (pinsamt då det är hus runtikring och jag kan bara tänka hur många som satt inne och skrattade åt när jag rattade runt men inte kom varken närmre kanten eller längre ifrån)

Agatha har:
- kastrerats
- sovit

Idag fick jag sällskap på min morgonpromenad av Josse. Vi gick ner till slottet, bort mot Kalmar sund och hem igen, 9,93 km stannade mätaren på. Lagomt.

Nu ska jag packa ihop alla mina och alla kattens ägodelar, sen ska vi åka hemåt.

PUSS!

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback