Måndag.


I lördags gjorde jag årets sämsta springrunda. Huvudet satte stopp för att pressa mig igenom mina sex kilometer fast att jag rent konditionsmässigt vet att jag orkar. Tog mig ändå igenom på 40 minuter trots att jag gick några gånger.
Sen åkte jag ut till stugan där päronen och faster Inger var. Vi grillade på kvällen och spelade kort. Sen satt vi och tittade ut när det blixtrade och åskade och det öste ner regn. Mysigt var det, förutom att jag började frysa. Gick och la mig med dubbla täcken och en filt, frös så jag skakade tänder och sen började monsternatten. Feberfrossade mig igenom nattens alla timmar och när jag vaknade på morgonen frös jag fortfarande. Så jag låg i soffan hela dagen igår. Skoj. Bara feber, ingen förkylning eller halsont. Mystiskt tycker jag.

Idag är jag iallafall av med febern och allt är som vanligt. Har dock fått dammsugningsuppgift av mami idag, så jag hade gärna haft feber en dag till, hähä ;)

Imorgon ska jag och mina små tvillingkusiner åka till Kalmar. Vi ska vara där några dagar och mysa. Spela minigolf, titta på film, åka till Öland, äta glass och annat skoj.

Nu är det bäst att jag tar tag i dammsugningen så jag får det avklarat.

Puss

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback