Kattis.


En dag på praktiken diskuterades det barn och utvecklingssamtal. De går på såna samtal för ungarna som går på dagis. Undrar om mina päron gjorde det för mig med, och undra vad de sa då?
För här diskuterades det att det lilla barnet var dålig på att leka. Ja hjälp alltså. Vilket bekymmer.
Det jag vill komma till är att om min katt, min lilla kisse på 1 år, 15 kattår, hade gått på dagis, så hade de berömt henne för lekande. Hon har en liten burk med sina leksaker i. Först gick hon och hämtade en boll som hon spelade med i hallen. Och nu har hon hämtat Bella Bläckfisk som hon har lagt på golvet. Sen har hon hoppat upp på buren och ligger där uppe och spanar på bläckfisken. Sen attackerar hon den! Hahaha, lilla Agatha. Ibland måste jag nypa mig i armen och intala mig en extra gång att det inte är en riktig bebis jag har.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback