Torsdag.


Åååååkejj! Efter en lätt analysering av dagens resultat kan jag säga följande: resterande dagar kan bara går bättre. Eller? Jag hoppas iallafall det.

Swedish cup är nu i full gång. Idag sköt jag på morgonen, så vi var där runt halv nio. Sen har jag ugglat omkring hela dagen. I hopp om att få åka hem. Och hem kom jag. Vid halv åtta. Då höll jag på att kräkas av hunger. En halv ostfralla, en banan och en clementin står man sig inte särskilt länge på insåg jag..
Det har iallafall varit en rolig första dag på sc. Skyttet var ju inte jättekul. Mycket slarv och alldeles för mycket tänkande. Men jag har kommit till det stadiet att jag inte orkar bry mig om ett dåligt resultat. Med min träningsmängd kan det bli så här dåligt, men det kan också bli superbra, så det är bättre att skratta bort det här och försöka göra bättre ifrån sig nästa gång.

Nu ska jag kojsa. Imorgon har jag en senare skjuttid, och det tackar jag för! Tack!

puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback