Tisdag.


Jag inledde dagen med 15 minuter på crossen. Härligt!
Sen hann jag inte med så mycket mer vettigt innan det var dags att trampa iväg till skolan för introduktion och en första föreläsning på Farmakologikursen.
Jag trodde (eller hoppades väl på) att detta var en såndär pluttkurs. Som mikrobiologin. Men icke! Trots sina tre veckor blir det nog fullt ös. Och inte helt lätt ös verkar det som...

Det är mycket som händer nu de närmsta veckorna och jag känner att jag, just idag, fick en dipp. En depressionssvacka. Tentor, omtentor, lärare, tentaresultat, praktik, sommarjobb och snart sommarlov leder till stress hos fröken. Men, som med allt annat - det löser sig. :-)

Jag har precis renskrivit färdigt dagens föreläsning och ska med någorlunda gott samvete avnjuta lite kvällsmat framför tv'n. Jag måste ta mig en funderare hur jag ska lägga upp allt jag har framför mig och hoppas att stressen försvinner och att dippen går uppåt igen.

Puss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback