Måndag.


Idag gjorde jag ett halvt oplanerat reafynd på jc. Jag ogillar reor. Särskilt mellandagsreor. Överskattat och riesligt bökigt. Okej. Billigt är ju bra, men man hittar ju aldrig något fint och det är alltid så mycket folk. Men idag hittade jag minsann en tröja på jc. Trevligt.

Ikväll har jag och päronen kollat på Water for elephants. Har man inte sett den tycker jag definitivt att man ska göra det. Den var väldigt bra. Dock lite hemsk.
Sen kollade jag och pappa på sällskapsresan, den när de är i fjällen och åker skidor. Hahaha. Ja den filmen har ju sina ljusa stunder.

Imorgon har jag och Agatha huset för oss själva fram till tre. Har planerat att utnyttja den tiden för plugg. Men innan dess ska jag sova.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback