Kattis.


Försöker intala mig att Agatha är en katt och inte ett barn. Försöker intala mig att Agatha är en katt och inte ett barn. Osv osv.

Hon har en röd ask i form av ett hjärta, med ett lock på. Där i ligger hennes leksaker. Observera att jag la i dom där när jag var här över en helg när hon inte var här, och att hon inte borde veta vad som finns där i.
Iallafall så har katten petat av locket på lådan, med nosen och med tassarna, och plockat ut allt innehåll som hon sedan placerat ut på valfria ställen i lägenheten; sängen, köket, hallen, soffan.

För övrigt har hon kräkts hårbollar i duschen inatt. Jag fixar inte riktigt sånt. Fick avbryta upptorkningen x antal gånger på grund av kväljningar. Tur det var i duschen iallafall och inte i typ sängen.

Puss.


Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback