Onsdag.


Jag och de andra fyra som gjorde omtentan i optometrin (en synis) idag kickades ass och fick godkänt! Så nu får även vi göra praktiken i vår och jag och Matilda slipper att snyta oss i Peters gardiner (tur, eftersom han inte har några) och vi slipper "säga upp" oss. Haha.

Jag har precis pratat med mina föräldrar. Och när jag avslutade samtalet slog jag numret till BRIS. Barnens rätt i samhället. Mina päron mobbar mig. Stenhårt. Jag lovar att de hade gjort vad som helst för att få smaka mina köttfärsbiffar som jag lagt ner så mycket kärlek på att jag hade ont i ryggen när jag stekt färdigt dom. Men jag är ledsen. Jag tänker inte dela med mig. Inte åt föräldrar som skrattar åt sin bästa dotter som för första gången, alldeles själv, har gjort köttfärsbiffar. Det var både första och sista gången jag stekte köttfärsiffar. Det ska ni veta!

Imorgon börjar jag inte föräns vid ett och det ska jag fira med en sovmorgon. Sen är det föreläsning och på kvällen har jag anmält mig till ett pass Indoor Walking tillsammans med några tjejer i klassen. Tjopp!

Nu ska jag kolla på Sveriges mästekock och lära mig av proffsen.

PUSS.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback