Nostalgitripp.


Jag har haft nostalgitripp här ikväll. Jag har läst massa gamla blogginlägg som jag sparat på datorn. Ååååh! När jag kom till studenten började jag grina. På riktigt.
Jag önskar på riktigt att jag kunde komma tillbaka till gymnasietiden ibland.
Vakna och äta frulle med Veve och Mads. Gå på Anders mattelektioner med Emelie. Springa på sågspånet runt Rotnäset. Åka på björnsafari med Gräddan. Ha skytteträningar till halv nio på kvällarna. Busa på Sörgård.
Det tar aldrig slut.

Störd Nörd. Plingelingeling - avsugning. Hacka hacka hål, fast istället; packa packa snålt.


Här började det...



Fjällvandring i ettan.



Veve och jag.






Emim och jag i Blåsjön.







     



Det här är nog det galnaste jag och Veve gjort.
No comment.



Kjellis.

     

Mästercoachen Grodis.



   



Och här tog det slut...


Från dig till mig
Postat av: Emeliejuliakristallkulajägardottersmörblomma

ÄLSKADE SARA! Gud vad jag saknar dig!!! Haha, du kan ju inte lägga upp sånna här bilder i bloggen utan att varna för nostalgiskratt och nostalgitårar :) <3 kram

2012-02-24 @ 09:16:58
URL: http://emim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback