Söndag.


Whheeeeeeyy!

Igår skrev vi tenta. Det gick faktiskt helt okej. Men man vågar ju inte säga för mycket. Jag hoppas att jag klarade den iallafall.
Men det är faktiskt inte helt säkert, för med tanke på hur resten av dagen gick emot mig så förvånar det mig inte om jag gjort en dundertabbe på tentan.
På kvällen vankades årsmötessittning med CNaS och innan dess var det en del som skulle göras. Och här börjar allt gå emot mig.
Jag tappar puderdosan i handfatet så pudret spricker, spotify vägrar spela musik; "can't play current file", jag kletar smink i ansiktet, jag har ingenting att ha på mig och plattången väljer att gå sönder när jag har lockat halva håret. Anna kommer hit, jättestressad, Maja kommer hit, efter att ha missat en buss. Sen stressar vi oss färdiga här. Och bussarna går verkligen jättedåligt på lördagar och vädret pissar så vi tar taxi till skolan där sittningen ska äga rum. Sätter oss och väntar på att årsmötet ska sluta, väntar, väntar och väntar. Alla trodde att mötet skulle gå fort, att sittningen skulle börja iallafall halv sex. Meeeeeeeeen, vid halv sju är mötet slut. Kul jul!
Sen började sittningen. Skoj! Vi fick tacos och fruktsallad. Vi lekte lite lekar och det var lite tävlingar. Var kvar på skolan till tio, sen gick vi till Palace och köpte inträde. Eller köpte, vi fick gratis inträde. Guuuuutt! Sen gick vi hem till Carin och "mellanfestade". Här gick musten ur mig och jag låg i soffan och myste med världens finaste optikerklass istället. Till Palace skulle vi iallafall sen. Vi dansade oss genomsvettiga på det roliga dansgolvet. Där dom spelar rolig musik - barbiegirl, YMCA, hallelujah, och Digiloo Diggiley. Det var skoooj.
Sen fick jag och Anna skjuts hem av Annas snälla pojkvän. Det tyckte mina fötter var skönt, dom hade väldigt ont.

Vaknade halv åtta idag. Tyckte att det var onödigt tidigt så jag somnade om och gick upp lite innan tio. Åt kaviarmackor och drack oboy i soffan, där jag sitter kvar fortfarande.
Jag ska tvätta idag. Annars ska jag inte göra ett piss. Vi har inte fått tillbaka ögatssjukdomattentan, vi skrev tenta i farmakologin igår, och en lärare har skickat ut material som vi ska läsa tills imorn, till nästa kurs. Det känns som... Chilllaaaaaa lite vaaa?!

Pusselipuss.

Från dig till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback